Viktigast av allt är att du är snygg

Hur kan en pappa säga så till sin dotter? Speciellt när hon är 5-6 år. TV:n står på TV4+ och de visar Jon, Kate och åtta barn. Han går sedan vidare och säger till sin lika gamla son "You bring sexy back". Läser Lady Dahmers blogg och där skriver hon ofta om hur barn blir itutade utseendefixering. Jag, som sällan är i närheten av någon som inte är byxmyndig har tänkt att det bara måste vara en minoritet. Allt annat får mig att förlora hoppet på mänskligheten. Och det har jag nu. Inte totalt. Men, helt seriöst? Sen när är det viktigaste av allt att vara snygg. Speciellt när man ska åka slalom. Näe, usch! Från och med nu ska jag aldrig kommentera någons utseende. (vilket säkert kommer hålla tre sekunder). Jag vill inte vara en del av detta längre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0