Nu är det slut!

Efter ha försökt vara klok, vuxen och förståndig sen i onsdags är jag numera less på att vara sjuk/förkyld. Jag har suttit i soffan och ugglat som en riktig tråkmåns. Nu tänkter jag bestämma mig för att vara frisk och ha energi, sluta klaga och vara en självömkande gamal tant med blåskatarr eller vad tanter nu har för något. Jag tänker trotsa världen och mina bihålor! Sådeså! Nu ska jag först jobba som en galning och sen blire bannemig en promenad. Och då menar jag en riktig promenad, inte till fotbollsplanen och tillbaka(500 meter). Utan typ tre timmar runt hela staden. Jag har faktiskt spring i benen! Hata, hata, hata förkylning! Har till och med skjölt näsan med en sån där Nosebuddy. Men föga hjälpte det. Bihålorna är fortfarande dubbelt så stora som vanligt. Snart sprängs jag. Så nu, nu får det lov att vara nog. Det finns gränser för hur tråkigt man får ha! (har visst sträcksett på Solsidan så tråkigt har jag ju inte direkt haft egentligen). En alvedon, en rinexin och tre liter te! Sen, då är jag frisk! No more snor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0