Istället för att klaga..

Tänkte jag tipsa om en jättebra låt! Vacker heter den och framförs av Little Marbles. Helt underbar. Om jag visste hur man la in Youtubeklipp/musik eller hur man nu gör, så skulle jag ha gjort det nu. Jag är kär i dem och önskar att få se dem live!

Jag börjar känna höststressen smyga sig på. Vet inte riktigt vad som händer i höst. Eller jag vet ungefär vad som händer. Det jag stressar över är att jag inte vet hur mycket tid jag kommer ha. En dröm som jag länge haft är att lära mig spanska. Något som jag beslutat mig för att avvakta ett tag. Med jobb, GS, plugg och kåren kommer jag nog ha så det räcker och blir över. Eller? Skulle vilja lära mig grunderna i språket eller kunna ungefär som min franska(knaglig men inte helt fel). Helst skulle jag vilja kunna alla språk i världen. Men, det är nog rätt överambitiöst!

Ikväll blir det lite avskedsfika/spelkväll hos Johanna. Det blir trevligt, men lite sorgligt. Mest troligt ses vi inte innan det ligger ett tjockt lager snö på backen. Det braiga är att Lotta bara har ett år kvar. Och som jag lärt mig med Ivis och Emma är att de flesta kommer tillbaka för de älskar mig så mycket (JA, allas liv kretsar kring kärleken till mig, så är det helt enkelt. Slut diskuterat!) Jag håller tummarna! Mest för att alla får jobb inom den sektor de utbildat sig i, men även att de bor fem minuters promenad från mig. Jag är lite självisk på det sättet, att jag gärna har de jag älskar i närheten :)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Kan tipsa om en annan braig låt med Little Marbles. Det är en cover de gör som heter Make it rain och som är superhärlig!

2011-08-25 @ 13:26:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0