Bra, bättre, FREDRIK SKOGLUND!

Vissa har bortskämda barn, andra bortskämda hundvalpar. Själv så är jag en bortskämd flickvän. Tänka sig, trots att jag inte städat/tvättat på år och dar (åtminstone inte hälften av gångerna) så måste jag ändå räknas som snäll. För i söndags, på min tjugoandra födelsedag då skämde Fredrik bort mig något så jävulskt! Han började med att vara lite lurig. Fick frukost på sängen (dagen-efter-kladdkaka, våfflor med tre sorters sylt och superdubbelmacka) och ett paket. I paketet var en Xboxkontroll/dosa, vad de nu heter och sa "det är åtminstone en början". Sen sa han att det fanns en paket till. Jag tänkte, det är nog Ticket to ride (ett jätteroligt brädspel som jag tänkt köpa ett tag), för ett xbox, det är ju påtok för dyrt! Men paketet väger betydligt med än vad ett brädspel kan tänkas göra. Inte så konstigt det, för det var inget brädspel utan ett Xbox 360 slim med Kincekt till!!!!!!!x1000!!!! Blev så chockad, rörd och glad att det kom en liten tår för kinden. Tänk, att jag har en så snäll och underbar sambo, pojkvän och följeslagare! Nu blir det till att bräcka det hela till jul! Då ska han få en riktigt magnifik julklapp! Jag var rätt snabb att klaga på att det var på tok fördyrt. Herregud, vi är ju bara studenter! Men vårt hem är så vackert och innehåller dyra prylar att man skulle kunna tro att vi var gjorda bort i pengar! (okej, kanske överdriver nu, men det är bra mkt finare än median-studentlägenheten!) Hursom, Fredrik Skoglund är bästa tänkbara! Punkt slut!

Detta inlägg går även att se som att det är okej att bjuda hem sig själv hit för att spela. Det är helt okej!

Kommentarer
Postat av: Sofia

shiiiit, det var inte dåligt! :D så himla roligt! se nu till att inte spela för mycket nu när du ska börja plugga bara, he he ;)

2011-09-05 @ 19:46:04
URL: http://www.mynameissophiaa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0