I mitt huvud hittar vi tre ton stress.

Håller på för fullt med C-uppsatsen. Den suger upp en hel del tid och tankeverksamhet. Saker som jag ska komma ihåg att skriva, googla, alltmänt göra. Hoppas verkligen att jag hinner klart i tid, men det borde inte vara något problem. Sedan vore det ju bra att få godkännt på den också... Livet känns allmänt stressigt helt enkelt.

Planerar därför att ta det lugnt i helgen. Göra exakt ingenting. Förutom att äta glass (är glassmässa tjiihoo!) och greja lite med mitt vitrinskåp. Eventuellt starta en tvättmaskin eller bara sitta på rumpan och njuta av att sakna måsten. Kanske börja röja lite inför flytten. Är en månad kvar nu ungefär. Trodde det var mer kvar på terminen, men det är det tydligen inte.

Annars kan jag komma med det tydligaste och bästa vårtecknet någonsin: de har börjat sopa upp allt grus! Går ca 5 min fortare att cykla jämfört med i vintras redan nu, och utan gruset går det säkert en minut till snabbare!.

Hade nog egentligen inte så mycket att skriva. Eller jo, föreste, rösta på Gröna Studenter i Kårvalet! Gilla vår sida Hållbart Universitet på facebook och visa ditt stöd!

Kommentarer
Postat av: Lezzen tjej_89

GLASSMÄSSA???!!! GICK DU PÅ GLASSMÄSSA UTAN MIG?! OHH-OOH, SHAME ON YOU WOMAN. SHAME ON YOU!

2011-04-10 @ 20:40:56
URL: http://norrlander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0