En helg som smög förbi

Vet inte riktigt hur det gick till, men nu är det söndag igen. Helgen kom och gick som om den aldrig varit här. I brist på annat att skriva kommer här en sammanfattning

I fredags begravde vi farfar. Fick ta ett sista farväl och krama om farmor. Det går inte föreställa sig den smärta hon måste känna. Efter att ha varit gifta i nästan 50 år. Cermonin var fin, lite mycket prat om Gud för min del. Efteråt blev det fika och sedan middag ute i Bösta. Hoppas att farfar har det bra var han nu är.

Igår var en riktigt segis dag. Hann se en massa serier och slipa lite på vitrinskåpet. Kvällen spenderades på Teg hos Suz och Anders där vi såg en film om en man som fick för sig att bo ute i skogen i Alaska, Into the Wild eller något åt det hållet hette den. Bra, men lite seg var den.

Idag har jag slipat klart vitrinskåpet, fikat med en massa härliga tjejer på Ålidhem. Nästan hela Sävargänget var med! Så kul när man får träffa så många samtidigt, blir så sällan när alla bor i Uppsala/utomlands. Nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Borde ta tag i min datafil, men vettetusan om jag orkar. Ligger rätt bra till i planeringen i C-uppsatsen faktiskt! Otroligt nog!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0