Även jag kan vara produktiv!

Dagen idag har varit en pluggdag. Eller, uppsatsskrivardag. Har varit så duktig så! Skrivit hela 914 ord eller nästan två sidor, vilket är rekord med hästlängder. Har även styrt upp lite beräkningar som slutade i en tabell och påbörjat beräkningar inför nästa steg. Har dock enbart skrivit 12 av 30-35 sidor för tillfället så krävs verkligen att jag lägger in en högre växel den närmaste veckan. 5/5 är sista inlämningen inför grupphandledning och då vill jag väldigt gärna vara typ klar. Mest bara ha lite småsaker och fixa skrivfel kvar. Visst uppsatsen ska inte in förän 23:e maj, men vill hemskt gärna slippa att sitta dygnet runt in i det sista. Det är ju som inte alls roligt att göra så!

Jag har även styrt upp lokal inför klädbytardagen den 13:e maj. Vi kommer att vara i grupprummen vid kåren precis vid lindell. Kommer inte ihåg exakt vad salarna heter men från 11-15 är det bokade i vart fall! Har även ringt till Daniel på Coop och ännu en gång fått ett "ring upp om en vecka då jag vet mer". Men tjii fick jag för en timme senare ringde han upp och ville att jag skulle komma på intervju. Förhoppningsvis kommer jag få sommarjobb där och förhoppningsvis får jag jobba så mkt att jag utan problem kan skippa lån till hösten! Det vote det bästa, för jag är inte speciellt sugen på att låna hur mkt som helst. Det ska ju trots allt tillbaka. Dock är det nog inte så bra att jobba ihjäl sig men  det finns ju tackolov lagar för hur mkt man får jobba isträck osv.

Har även hunnit med att trackasera alla solande studenter utanför Lindell idag. Jag och Elisabeth delade ut basilikafrön, kondomer, foldrar och vindsnurror till alla som ville ha. Vi försökte även få folk att rösta inför kårvalet. Förhoppningsvis fick vi några att rösta och åtminstone en som ville rösta på oss.

Nu ska jag fortsätta plugga i minst en timme till, sen ska jag hem och krama sönder min älskade Fredrik.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0