Snart slut på stöket

Längtar efter att den här lägenheten ska kännas som hemma. Om någon skulle se hur den sett ut de senaste dagarna skulle vi bli anmälda till diverse nedvärderande TVprogram. Börjar åtminstone ta sig, även om jag säger det varje dag, som Fredrik påpekade nyss. Nu är alla kartonger tömda, alla stolar till vårt underbart fina bord ihopskruvade, sängen är även den hel och Fredrik har tagit på sig att rengöra vattenlåsen. Det börjar snart likna något och det känns hur bra som helst.

Idag packade jag upp det viktigaste - nämligen alla mina ljuslyktor, ljusfat, ljusstakar och självklart alla ljus. Jag älskar att ha levande ljus tända. Det kan få de dystraste lyorna att bli till hem, de tråkigaste dagarna att få mysfaktor 100. Dock står allt på köksbordet och stökar ner. Men imorgon då ska jag banne mig mysa till det och göra den här lägenheten till ett hem!

Ni har väl inte missat inflyttningsfest på lördag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0