Skinande rent!

Här kommer en sammanfattning av min helg:

Har haft en mysig helg. I fredags åt jag först suchilunch med mamma, tränade en sväng på iksu för att sedan åka på EPP där jag nästlade mig in i Johannas kollektiv. Efter en middag hemma hos mig åkte Johanna och jag sedan till Åsa för att inta något glas vin och lyssna på musik. Sedan blev det NH där jag lyckligtvis hittade en hundralapp på golvet.

Lördagen spenderades i soffan bakis. Sådär vid halvsexsnåret blev jag upphämtad av Annas kompis Linda som brummade ut oss båda till Täfteå där det vankades tacosmiddag och väldigt väldigt många äckliga historier. Sådär många att jag inte ens ville äta chips.

Idag vaknade jag 1206, låg kvar i sängen en stund för att sedan mysa lite i soffan. Måste passa på att få vara morgontrött utan att någon retar mig nu när Fredrik är borta. Nu har jag städat i ca två timmar nonstop. Visst, är inte klar än har badrummet kvar. Men storstädat köket till och med ugnen skiner nu, även dammsugat, tvättat och självklart diskat. Har någon slags idé om att jag ska göra det sådär perfekt rent och städat till Fredrik kommer hem så han inte behöver börja med att städa utan istället bara kan mysa med mig.

Ibland anser jag faktiskt att jag är en mycket snäll sambo och flickvän!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0