Låt oss dansa!

I augusti var jag och Fredrik på ett bröllop. Där upptäckte vi att vi inte direkt var hetast på dansgolvet. Väl hemma i Umeå igen letade vi upp ett företag som håller i bugg & foxkursen. I torsdags bar det av. Vi satte oss på våra cyklar och trampade iväg till Gimonäs. Hade vi klätt oss rätt? Hur många andra kommer vara på kursen? Kommer vi vara de enda under trettio? Frågorna rullade runt i skallen på mig.

När det väl kom igång var det en trevlig stämning i lokalen. Det var en väldigt stor skillnad på hur duktiga människorna var. Vissa hade taktkänsla, andra inte. Vet inte riktigt vilken kategori jag hamnade inom men kul hade jag i vart fall. Det var allt från unga till gamla, tjocka till smala, trevliga till svettiga. Totalt ska vi dit sju torsdagar och det återstår att se hur många snurrar vi hinner lära oss, men en sak är säker och det är att vi kommer utvecklas en del del.

Ett hett tips för er som vill göra något nytt, röra lite på er och ha förjävla roligt samtidigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0