Gosmos!

Idag är en segis dag. Är inte bakis, men hjärnan är inte på topp. Försöker att inte åka på ICA och köpa något onyttigt. Gjorde en hemsk upptäckt igår. I princip alla mina finare festkläder är för små. Eller förresten, är inte endast fina kläder utan träningskläder, vardagskläder och i vissa fall även pyamaser. Allt är för smått. Min rumpa verkar inte vilja sluta växa. Jag är less. Så nu ska jag testa att vara lite mer hälsosam. Sitter därför och äter en avokado. Nu blir det skärpning och om det inte hjälper så tänker jag sträck se Biggest Looser. Det är dags att komma iväg till IKSU någon gång i veckan. Jag vägrar helt enkelt att bryta mitt nyårslöfte om att minimera min konsumption. Det ska inte bli några nya kläder.

Så, någon som har något konkret tips på hur jag kan få min rumpa att krympa några centimeter?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0