Volleyboll!

I sommar har jag inte några större mål med livet mer än att ta det som det kommer. Förutom en sak. Det här kanske kommer som en chock för några, väntat av vissa, men jag planerar att bli beachvolleybollproffs. Redan spelat två gånger i sommar och jag ser en markat utveckling i mina fingerslag, servar och baggerslag. Fortfarande vissa problem med hoppservar, men ska köra hårdträning på dem i helgen så kommer de snart också sitta som ett smäck. Mest troligt kommer jag bli så bra att ingen vill spela mot mig, alla vill vara på mitt lag. Jag ska helt enkelt bli bäst!

Annars så taggar jag två tentor i veckan. Franska på onsdag och IR på fredag. Sedan är det sommarlov! 89 Timmar kvar för att vara exakt!

Kommentarer
Postat av: Anna

JAG VILL OCKSÅ HA SOMMARLOV!

2010-06-02 @ 15:17:50
URL: http://norrlander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0