Dags att säga upp internet?

Jag har funderat på en sak. Vore det inte fantastiskt skönt att säga upp internet? Att vara sådär härligt oberoende av allt som händer i världen och bara strosa runt i livet och uppskatta det som finns nära? För visst klarade sig folk innan internet kom? De måste dem ha gjort med tanke på att mänskligheten fortfarande existerar.

Jag tror ändå att det skulle funka helt utmärkt. Har ju faktiskt mobilen kvar att kontakta vänner med eller att bli kontaktad av med. Ett vinnande koncept! Visst, det skulle nog bli tråkigt vissa regniga dagar, men jag har ju ca 10 pocketböcker som står olästa i hyllan. Om jag nu mot alla förmodan skulle få en räkning är det ju inte svårare än att åka till Sävar och betala denna? Jag tycker helt enkelt att det är genialiskt! Frågan är om jag ska våga? Hur gör jag ens för att säga upp internet? En sak är säker, måste nog avvakta tills jag med 100% säkerhet har ordnat en lägenhet i göteborg!

Åtta dagar kvar!


Kommentarer
Postat av: A

Jag tror de flesta internetleverantörer har tre månader uppsägningstid darl, så att du vet. Jag håller tummarna för lägenhet i gbg och för att vi ses snaaaaaaaaaart, om typ nio dagar? ;]

2010-05-27 @ 10:08:01
URL: http://norrlander.blogg.se/
Postat av: Jessica

Min har bara en månad så det är snabbt fixat :)

2010-05-27 @ 10:20:39
URL: http://jessicamotvarlden.blogg.se/
Postat av: sofia

jag skulle avlida. men du skulle säkert klara det! ibland måste man ju faktiskt göra viktiga saker som att kolla internetbanken (jag vet, man kan göra det på mobilen också), boka biljetter, läsa mail (!) mm. jag skulle bli grymt imponerad om du klarade det. men då kan du ju inte blogga! och inte läsa min blogg! NEJ, det här går INTE för sig jessica!

2010-05-27 @ 19:29:13
URL: http://mynameissophiaa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0