Träningsberoende och blogg.se irritation

Jag har nu tränat fyra dagar i rad. Inte illa pinkat för en soffpotatis som mig. Eller det är  åtminstone vad jag varit de senaste veckorna. Nu är det ändring på det. Tänk mig till IKSU de flesta dagar i veckan. Jag kör på taktiken träna lite varje dag istället för att träna ut sig helt en-två dagar i veckan. Träningsvärken sitter där den sitter, men förhoppningen är att den kommer tränas bort! Ett hett(svettigt) tips är Step kondition 1900 på tisdagar! Ä

Är det bara jag som känner mig dumförklarad när man misslyckas utläsa vad som står i fältet och sedan möts av texten "Var god skriv in rätt värde"?

 


Kommentarer
Postat av: sara

jag tycker mig utläsa been rocked. Frågan är bara om sista ordet ska vara rooked. Jag ser inte så tydligt...

2010-06-09 @ 16:40:08
URL: http://smorgasvadgott.blogg.se/
Postat av: Ivarsson

Uppdatera snart darla?

2010-06-22 @ 12:03:28
URL: http://norrlander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0