SOLSKEN!

Det är mycket här i livet som gör det svårt att plugga, men solsken är otippat nog inte det. Jag älskar när jag har möjligheten att lägga mig på en filt ute på gräset, känna solen steka. Men den främsta fördelen är att jag kommut ut från mitt studentrum (läs fängelsehåla) och alla frestelser som finns här inne t ex dator, tv och kylskåp. Jag blir helt enkelt mer effektiv när jag får komma ut. Ibland tror jag faktiskt på den där teorin om att om man inte trivs hemma så är man ute/borta mer och det stämmer in fullständigt på mig. Längtar verkligen efter att bo i en riktig lägenhet, med eget kök, fullt utrustat och att ha en soffa!

44,5 timmar kvar till sommarlov!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0