För mycket tid över och kanske tidernas bästa tävling!

Jag har nu varit ledig i hela 20 dagar, dvs nästan tre veckor. Jag får inte så mycket gjort. Vet helt en kelt inte vad jag ska hitta på. Alla andra ska bara jobba hela tiden. Mamsen och papsen är i huvud staden med hus vagnen till på sön dag, så det är inte direkt lockande att vara i Sävar hel ler. I morgon är det en av mina favo rit hög tids dagar, nämligen mid sommar. Detta ska firas med grillat, gott sällskap och för hoppningsvis en sväng om runt en blomm snopp!

Som ni ser har jag idag en tävling som går ut på gissa antalet sär skrivningar. Vinnaren får kanel bulle!

Om en vecka dör mitt internet, hur ska det gå då?!

Kommentarer
Postat av: Lotta

Mitt svar: 12!



Herregud, vad jag HATAR särskrivningar! tror folk på riktigt att det heter "mellan mjölk"?! På riktigt?

2010-06-26 @ 18:43:33
URL: http://mynameissophiaa.blogspot.com
Postat av: frykholm

ååååååååååååh gud du höll på att skrämma livet ur mig. jag får det också till 12.

2010-07-06 @ 18:39:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0