Det värsta med sommaren

Jag har just kommit på kanske den enda nackdelen med sommaren. Det är alla dessa förbannade kryp. De flyger in. Sedan glömmer de bort varitfrån de kom och flyger runt inne som vilsna själar. Till saken hör att jag inte kan förmå mig att ta bort dem med en bit toalettpapper. Min lösning är att öppna fönstret lite mer och kanske vifta lite för att få dem att förstå vart de ska flyga. Det hela brukar dock sluta i att krypet ropar på sina kompisar. Sedan blir det som en invasion.

Kommentarer
Postat av: Lotta

ja, kryp och insekter är guds straff till mänskligheten. jag hatar dom. och precis som du säger så verkar de inte ha något närminne, så de minns inte var de flög/gick in... dumt!

2010-06-07 @ 21:54:17
URL: http://mynameissophiaa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0