Bluppblupp!

Om det är någon som har någon fundering gällande Internationella relationer, så kan ni fråga mig. Men bara ikväll, för imorgon är tentan och efter den så brukar all information på något underligtvis försvinna bort, ut i tomma intet. Undrar varför det är så egentligen. Visst, mycket information finns kvar. Det är nog snarare så att när man pluggar in ett visst ämne till en viss tidpunkt så blir, åtminstone jag väldigt less på det efteråt och måste få låta det vara en stund. Vore ju hemskt onödigt om faktiskt all information som jag tagit in de senaste ca 4-5 veckorna gått till spillo.

Igår skrev jag min första franskatenta. Den kändes både svår och lätt. Vissa saker sitter verkligen, andra lyckades jag aldirg riktigt få kläm på. Hoppas att resultatet blev bra ändå, annars är det inte värre än att jag får skriva den igen.

Även funderat på, hur långt efter en sak hänt är det okej att bli upprörd/sur/ledsen? Men kommer inte fram till mer än att vissa saker tycks återkomma. Sånt är livet, antar jag?

15,5 timmar kvar till sommarens bästa sommarlov!

Kommentarer
Postat av: Anna

JAG HÅLLER ALLA TENTATURTUMMAR JAG HAR! Du förtjänar sommarlov sen darla, fast mest förtjänar du en sthlmstripp och lite ivarssonspooning. Kom hit!

2010-06-04 @ 08:31:56
URL: http://norrlander.blogg.se/
Postat av: Sara

Lycka till idag på Tentan

2010-06-04 @ 08:44:09
URL: http://smorgasvadgott.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0