1793 kr på mat

Verkar ha missat att jag är student. Denna månad åkte 1793 kronor på mat. Kan inte direkt säga att jag ätit något fancy heller utan mest försökt äta ur frysen. Visst, storhandlade för första gången på väldigt länge. Men allvarligt talat, vad äter jag egentligen?!?! Tycker jag trycker i mig X antal potioner havregrynsgröt varje vecka. Kanske är alla gånger jag grillat som dragit iväg? Har ovanligt många småhandlingar dessutom. Sånt som ser ut att vara mjölk och en påse chips. SKÄRPNING JESSICA!

Denna månad blir det bestämt matschema och frys/skafferitömning! Tips på billiga maträtter efterlyses!

Kommentarer
Postat av: Anna

Allt med kikärtor är billigt, kikärtsbiffar ex. Och linssoppa. Egentligen all typ av soppa.

2010-06-03 @ 08:01:16
URL: http://norrlander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0