En av mina favoriter: FETTISDAGEN!

Idag har jag ätit tre semlor. En till frukost, en till lunch och en till middag.
Det är sånt man bara får göra en dag om året, så lika bra att passa på !
Tror faktiskt helt ärligt att den här dagen håller sig väldigt högt upp på min topplista över trevliga dagar. Annars är midsommar, julafton och födelsedagen rätt trevliga också trots att den senare börjar göra mig lite nojig.
På fredag är det tenta. Min första någonsin. Pluggningen är långt ifrån lika effektiv som jag önskade att den vore, men det går åtminstone framåt och det är väl inte allt för mkt begärt?

Håller dessutom på att bli sjuk, vilket inte funkar då världens bästa Lotta snart befinner sig på samma breddgrader som mig!

Hursom, nu ska jag spendera kvällen, och resten av veckan, med Leif Lewin, Reidar Larsson och Heywood, godkväll!

Kommentarer
Postat av: Sofia

hhahahaha, jag är imponerad - TRE semlor!?



åh, du får inte bli sjuk! vi ska ju ha så roligt i helgen :D lycka till på tentan! kram

2010-02-16 @ 21:38:04
URL: http://mynameissophia.blogg.se/
Postat av: Ivarsson

HELA kostcirkeln existerar i en semla säger jag! Tycker att du ska komma ner till mig fort fort fort för jag saknar dig massor. Fick du mitt mail på facebook btw? Tänkte passa på att fira robert den helgen då ni kommer ner kanske, får vi tima utgång och rumpskak med det liksom ;] Krama lotta från mig ihelgen och Lotta - krama jessica från mig. Hugs hugs hus.

2010-02-17 @ 08:13:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0