När jag känner mig lite less...

När jag är lite less och vill få mig ett gott skratt så brukar jag kolla på gamla bilder. Tänka tillbaka, minnas alla goa stunder med alla goa människor. Ett exempel ser ni nedan, från den sista varma sommarkvällen 2010. Lovisa fick för sig att hon skulle låtsas att hon hade ett osyndligt ryggstöd bakom sig, som hon lite avslappnat skulle luta sig mot. Har underbara bilder från alla försöken och hon gör så många härliga miner i försök att inte skratta. Det gör mig glad!



Kommentarer
Postat av: sofia

hahahahha, ja, det var extremt roligt! :D

2010-12-07 @ 16:08:42
URL: http://mynameissophiaa.blogspot.com
Postat av: Linn

Ja just det ja :)

2010-12-07 @ 18:49:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0