Myser i Sävar!

Igår kom jag till Sävar och nu sitter jag här vid köksbordet och försöker plugga. Det hela har självklart resulterat i lite slött bloggsurfande och ett avsnitt desperate housewives. Känns så fel att plugga när det är så nära jul men jag skulle verkligen behöva ta mig igenom minst 80 sidor idag så jag kan börja på nästa bok imorgon. Men jag känner noll motivation. Det tar bra emot. Jag vill ha ett ritkigt jullov utan några måsten mer än att äta julmat och julgodis. Men så blir det inte när man pluggar. Lärarna förväntar sig 8 timmars plugg ändå.

Om jag skulle få bestämma skulle jullovet få vara just jullov. Om jag någon gång har någonslags maktposition ska höstterminen sluta några dagar innan jul och vårterminen börja efter trettondagen.

Ett riktigt jullov, det är det enda jag önskar mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0