Klappigjul!

Idag har jag kutat runt som en stucken gris på en massa affärer och köpt julklappar. Vissa var genomtänkta andra spontana. Hoppas att alla blir nöjda med det jag köpt, om inte annat så har jag förhoppningsvis sparat kvittot. Känns skönt att vara i princip klar redan såhär till Lucia. Har bara en kvar men den köper jag på onsdag då jag ändå ska ner på stan. Sen fyller förstås lillebror år 26:e så ska se om jag hittar något till honom också. I år har jag försökt lägga lite mer pengar på de närmaste och struntat i alla "onödiga" presenter (finns egentligen inga onödiga presenter). Det känns helt rätt! Bara köpt till de som frågat om vi ska byta, helt enkelt. Så är inte helt totalt pank, inte mer än vanligt i vart fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0