jessica har upptäckt blogg.se i mobilen!

Jag sitter på ub och är uttråkad. Så vad gör man inte om testar sig på att blogga lite. Jag hade stora planer på att läsa ut en hel bok om eu idag, men det går segt. Tror mkt beror på att jag är så fasansfullt trött men med en kaffe i blodet och en bit choklad i magen går det betydligt mycket bättre för mig. Imorgon är sista föreläsningen sedan blir det jullov, eller kurslitteratusläsning på heltid - ligger inte helt otippat dåligt till. Har inga större planer på lovet förutom att mysa lite i sävar med mamsen och papsen + bröderna. Förhoppningsvis hinner jag träffa lite kompisar som är hemma över jul också. Sen vore det kul att åka en sväng till bygdsiljum och åka lite bräda. Ska förstås jobba lite också, vilket är hur bra som helst. Lönen kommer oavkortat gå till ett iksukort Nu hoppas jag att det här är läsbart då bokstäverna är minismå så jag inte kan läsa igenom det. Ska för övrigt äta julbord ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0