Dansa och sjung!

Jag har länge klagat på att jag inte har någon bra spellista, men efter mycket om och men så har jag nu en som är så bra att den knappt går att plugga till. Man vill bara DANSA & SJUNGA. Visst, den är inte klar än men den är så grym att jag bara måste skryta lite om den! Om någon har förslag på låtar som måste läggas till eller vill ha den av mig så ordnar jag det självklart.

Vissa ger välgörenhet i form av pengar till människor och djur som har det svårt. Lite väl kapitalistiskt.  Men jag ger er spotifylistor! Och självklart kommer det ett vackert (?) julrim till er alla!

Jag sprider lycka,
nu är det bara att trycka
på denna länk
som är mitt välgörengetsskänk
Till alla er som inte har något att lyssna på
Denna spotifylista ni av mig ska få!
Lyssna till ni dör, för detta är
Bra låtar jag hör
Det är en länk precis här ovan om ni för er muspekare dit. Av någon anledning är länkarna vita, men det får va så helt enkelt!


Kommentarer
Postat av: Ivis

Jag vill ha den! Ge me ba!

2010-12-10 @ 20:39:48
URL: http://norrlander.blogg.se/
Postat av: Anonym

KOLLA IN MÄSTERBLOGGEN !!!!!! :)

2010-12-10 @ 21:35:32
URL: http://oboyyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0