1:a december, BABY!

Äntligen börjar det dra ihop sig till jul, så som jag längtat. Jag har börjat inse en sak som faktiskt gör mig mer vuxen än barn. Otroligt men sant. Jag ser mer framemot att julstäda, köpa julklappar, julpynta, dricka glögg, äta pepparkakor, koka knäck och, ja, själva upptakten inför julafton än vad jag ser framemot självaste julafton. Missförstå mig inte nu, älskar julafton, men den går så fort, man hinner inte mysa lika mycket som man önskar eller äta lika mycket kola som man ville. Julafton är ju trots allt bara 24 timmar.

Därför är det så himla bra att man hinner förbereda sig innan och nästan dricka sig less på julmust innan. Så, nu blir det upp 0714 för att hinna starta tvn och se på julkalendern varje morgon trots att det känns hur tidigt som helst.

Låt the JULMYS börja!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0