Sammanfattning

Det börjar ha gått på tok förlänge sedan jag uppdaterade. Därför kan jag sammanfatta mitt liv lite kort de senast två månaderna. Jag läser stats A, lyckats få VG på en tenta, blivit kär och lurat denne att bli kär tillbaka, kört en massa skoter i fjällen, varit på konvent i Göteborg med utrikespolitiska föreningen, hälsat på i både uppsala och Stockholm, varit nykter, varit onykter, sett på bio, sett på tv, åkt buss, åkt bil, åkt tåg, åkt flygplan, tagit fram cykeln, köpt ny superduper bra mascara trots konsumtionsstopp, lärt mig göra sushi lite mer på riktigt, målat naglarna rosa, fått mitt ena hål i örat att växa igen, lärt mig onödigt mkt om olika politiska system, bokat en tid hos tandläkaren, klippt håret, snart bytt från duntäcke till min supertunna sommartäcke, ätit säsongens första glass, halvt om halvt bestämt mig för peace and love i sommar, skaffat sommarjobb på Fabriken, pusstats lite mer än vanligt på de flesta, dödat två krukväxter, druckit suspekt drink med glass och gurka i.

Vidare så kommer det en hög med bilder som tillhör ovanstående aktiviteter!







Sist har vi bilden på sötisen in action, för er som missat hans existens eller utseende :)

Kommentarer
Postat av: Ivarsson

WHOOP WHOOP! Jag trodde aldrig att jag skulle få läsa ett jessicablogginlägg ever again, jag behöver lite tid för återhämtning.



Återhämtning.



Sådärja.



Mer uppdateringar! Mer bilder! Och vilken hunkig karl du har, bönan. Mer bilder på honom också!

2010-04-19 @ 10:01:23
URL: http://norrlander.blogg.se/
Postat av: sofia

åh, äntligen! TVÅ inlägg! och bilder! jag diggar verkligen min startposition på första bilden. men riktigt ser hur fort det kommer att gå ;)



sen angående ditt nyare inlägg så känner jag igen mig lite i det. man vill så gärna få personen som mår dåligt att må bra. man vill liksom säga "men känner du inte hur roligt det är att leva?! det finns ju inget bättre! var glad!". men det blir nog liksom lite fel.

2010-04-20 @ 19:23:38
URL: http://mynameissophiaa.blogspot.com
Postat av: Malin

JAAA!!! Det är så ett riktigt blogginlägg ska se ut. Detta var awesome. Jag är lycklig!

2010-04-20 @ 22:22:49
URL: http://cofiac.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0