Packat och klart!

Dagen idag har varit en packningsdag. Har lyckas få in allt i väskorna, konstaterat att det blivit för tungt (men konstigt nog inte fullt), packat om. Övervägt hur många sockar som jag faktikst behöver. Sedan gått vidare på klänningar, tröjor, koftor, skor och så vidare tills jag plockat bort ca 5 hekto. Väger det igen, konstaterar att det fortfarande blir övervikt..... Så har jag hållit på i några timmar nu. Har ingen aning vad jag har med mig, vad jag glömt eller vad som ligger i stora respektive lilla väskan.

Nu är det dags för middag, sedan ger jag upp. Jag tar smällen på flygplatsen imorgon helt enkelt. De får säga vad de vill. Jag lämnar inte en grej till i Sverige. Kosta vad det kosta vill! (ca 100 kr kilot..).

Åker exakt 0940 imorgon till Stockholm. Där plockar Ivis upp mig som sedan kommer hjälpa mig med att förneka resfebern med diverse roliga sysselsättningar! Sedan tiiidigt på söndagsmorgonen ska jag kånka på allt till Arlanda för att sätta mig på flyget med destination Nice. Sedan exakt klockan 07:25 lättar jag från marken. Sedan börjar äventyret.....

(Dålig cliffhanger, jag vet!)

Kommentarer
Postat av: Ivis

Wihuuu, och nu är du där och beställer pasta fast du får pizza och tvingas lyssna på spansk folkmusik på youtube. Paradiset! ;] Jag saknar dig redan.

2009-09-28 @ 08:03:14
URL: http://norrlander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0