Let the packing begin!

Har pga massiv träningsvärk inte orkat röra mig de senaste dagarna. Tack till simhallen som har en gratis prova på vecka! Aldrig riktigt förstått varför man orkar mer av att göra av med energi men har äntligen börjat få tummen ur och börja packa. Eller ja, om nu välja vilka skor som ska få följa med räknas. Som det ser ut nu blir det fyra pumps (rosa, lila, svarta, bruna), ballerinaskor, sneakers, ett par tygskor och ett par stövlar. Hade även tänkt ta med partyskorna no 1 men de har för tillfället gömt sig, så återstår att se om de lyckas komma fram eller om de helt enkelt får stå hemma i Sverige och damma.

Något som jag faktiskt fastnat på är, hur god tillgång till tvättmaskin kommer jag ha? Ska det med 10 eller 20 sockar? Vilka T-shirtar är egentligen mina favvosar? Hur många klänningar behöver jag? Vad kommer det vara för väder? Och självklart, hur mycket är egentligen 20 kilo?! Packningsångest nivån är trots detta på en stadig 3 av 10.

Dagens franska ord:
Droit - Höger
Gauche - Vänster


Kommentarer
Postat av: Ivarsson

Äsch, man kan handtvätta sockar i handfatet om det skulle bli panik. Eller duscha med dem på. There are many ways to do it! Bara en stadig trea? Jag är imponerad. Inte ens förlusten av partyskorna rubbar lugnet alltså? Awesome.

2009-09-22 @ 13:11:41
URL: http://norrlander.blogg.se/
Postat av: Emma

Bara en trea i packningsångest alltså, jag är mycket imponerad! Du är en förebild för oss alla! :)

2009-09-23 @ 09:52:00
URL: http://leksingen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0