I väntan på att vattnet ska börja koka...

Igår anlände jag till Nice. Flygresan gick bra, lite problem med transfern, men efter lite om och men så kom jag till lägenheten. För tillfället bor jag tillsammans med två män. Den ena är antingen 32 eller 45 och kines eller japan - Komunikationen med honom är sådär.. Den andra är en mer eller mindre irriterande Spanjor som är 27. Jag trivs rätt bra, men visst finns det nackdelar om man letar efter dem. Hur som, lägenheten är en trappa upp, har två stora balkonger, Ikeamöbler, badrum, toalett och micro. Rummet jag bor i är stort, utsikten är tråkigt nog över innergården, men inte så att jag ska hänga där spec mkt. För tillfället har jag mina lektioner på eftermiddagen, vilket känns sådär, men det är endast den här veckan, nästa blir det på förmiddagen igen.

Ordentligare update och bilder kommer senare. Nu ska jag äta min första egenlagade måltid!


Kommentarer
Postat av: Ivarsson

DU ÄR I FRANKRIKE! (Ville bara klargöra om du skulle råkat missa det). Jag är så nyfiken på bilder, även om det är en tidstypisk klippan-soffa för två hunkor på ikea så vill jag se den. Och dig. Och eiffeltornet. Och en croissant. Så, ut och fota!

2009-09-29 @ 08:38:45
URL: http://norrlander.blogg.se/
Postat av: Emma

Det där låter ju hur bra som helst! Jag tycker att du är så tuff som ger dig iväg själv! Mycket imponerande måste jag säga!

2009-09-29 @ 13:18:47
URL: http://leksingen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0