Ang, nedanstående inlägg

En stor eloge till alla om orkar läsa det. Jag kom ingefär tre rader in i det tjocka stycket, sen var jag less. Jag hoppas ni förstår att det är skrivet med stor självdistans? Egentligen borde jag, som fd Text & Mediastudent, inte få skriva så förbanat tråkigt. Men vet ni vad? Jag kan leverera ett minst lite tråkigt imorgon igen. Det flödar tråkiga inlägg i mitt blod. Nästa gång ska jag kanske skippa att göra stycken helt, bara använda komma, fast på fel ställen så att det blir ännu svårare att förstå. Kanske att jag till och med ska komma på ett eget språk, skiva med shiffer och konstiga liknelser, allt för att min blogg ska vara exeptionell. För det är väl så man blir stor?

Aja, mkt man kan fundera på då man egentligen borde repetera franska. Sen tänkte jag såhär, alla som läste nedanstående inlägg och fortfarande tycker om mig (om det ens är fysiskt möjligt), ni kan väl kommentera/maila er hemadress så ska jag försöka fixa julkort! Blir tyvärr inte lika snygga som Lottas brukar vara men köper iaf rödakorsets julkort, så det går lite till konsumtion och lite till välgörenhet? Vilken bra sak!

Endast en månad minus en dag till julafton! Ah, jag längtar! :)

Kommentarer
Postat av: The only one

Pax för finaste julkortet!



Världens bästigaste och suveränaste Ivarsson

Fredsgatan 29

17233 Sundbyberg

2009-11-26 @ 08:57:14
URL: http://norrlander.blogg.se/
Postat av: Sofia M

jag läste HELA förra inlägget och jag älskar dig fortfarande!!

nepp, JAG ska ha finaste julkortet!! men du kan väl min adress, va va va?! hehe...

2009-11-28 @ 21:43:02
URL: http://mynameissophia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0